cesarism آفتاب همدان اوقات شرعی طلوع آفتاب

cesarism: آفتاب همدان اوقات شرعی طلوع آفتاب غروب آفتاب اوقات شرعی همدان غروب آفتاب

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات غر می‌زنم تا امکانات ارتقاء یابد/ دستور داده‌اند سکوت کنم ، کی‌روش

سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران می‌گوید هنوز بازی دوستانه کشور عزیزمان ایران برابر ونزوئلا قطعی نشده است. 

غر می‌زنم تا امکانات ارتقاء یابد/ دستور داده‌اند سکوت کنم ، کی‌روش

کی روش: غر می زنم تا امکانات ارتقاء یابد/ دستور داده اند سکوت کنم

عبارات مهم : ایران

سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران می گوید هنوز بازی دوستانه کشور عزیزمان ایران برابر ونزوئلا قطعی نشده هست.

به گزارش ایسنا، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین امروز شنبه تیم ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: در حال حاضر تمام برنامه های مان را انجام داده ایم. پایه گذاری برنامه ها صورت گرفته هست. البته هنوز بازی کشور عزیزمان ایران برابر ونزوئلا در کشور هلند قطعی نشده است.

غر می‌زنم تا امکانات ارتقاء یابد/ دستور داده‌اند سکوت کنم ، کی‌روش

او افزود: نمی دانم باید راجع به یکسری پرسشها باید صحبت کنم یا نه. مسائلی مربوط به داخل زمین می شود و مسائلی هم مربوط به خارج از زمین هست. من دستوری دریافت کرده ام که نباید صحبت کنم و باید سکوت اختیار کنم. آخرین مطلب این است که مکاتباتی دریافت کرده ام که این بازی (ونزوئلا) هنوز قطعی نشده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال افزود: من نمی توانم مسائلی را بازگو کنم، چون نمی دانم این پرسشها مربوط به داخل زمین است یا خارج از زمین.

سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران می‌گوید هنوز بازی دوستانه کشور عزیزمان ایران برابر ونزوئلا قطعی نشده است. 

کی روش راجع به حقوق معوقه اش و این که تاج اعلام کرده تنها سه روز پرداخت حقوق او به تعویق افتاده هست، اظهار کرد: من این پرسش را از شما می پرسم که آیا من را تاکنون نشناخته اید؟ اگر من در هفت سال گذشته زمانی که حقوقم شش، هفت ماه دیرتر پرداخت می شد، گلایه و شکایتی نکردم، الان که سه روز حقوقم به تعویق افتاده شکایت می کنم؟ آیا یک نفر از شما این مطلب را باور می کنید؟ هواداران فوتبال ایرانی این مطلب را باور می کنند؟ هنگامی که من از پول خودم جهت هتل و مصارف دیگر تیم ملی گذاشتم، چنین چیزی را باور می کنید. صحبت ما آرزوها و رویاهای هواداران فوتبال کشور عزیزمان ایران هست. اگر من را تا به الان آشنا باشید، می دانید که من هیچ وقت تلاشم را جهت تهیه عالی ترین امکانات، هتل ها و شرایط تمرینی و زمین قطع نکرده ام و دست از تلاش بر نداشتم.

کی روش ادامه داد: من نمی دانم معادل فارسی این صحبت من چه چیزی هست. من فردی هستم که به طور مداوم گلایه و شکایت می کنم و عادت به گله و شکایت دارم. این مساله جهت من مهم نیست و ادامه می دهم و صحبت خواهم کرد. من از تلاشم دست بر نمی دارم و اگر آن ها فکر می کنند که من فردی هستم که عادت به گلایه و شکایت دارم، دوباره تلاش هایم را ادامه می دهم. من آدمی نیستم که بخواهم زیاد غر بزنم. من به این روند کاری حرفه یی گری می گویم و شخصی هستم که به دنبال ارتقای امکانات هستم.

او اضافه کرد: از حالتی که آدم عادت به گله گذاری دارد، حالت دیگری پدیدار می شود که اصطلاحا به آن “کی روش هراسی” می گویند که از حالت اول به وجود آمده هست. چنین چیزی را القا کردن باعث “کی روش هراسی” می شود. اگر من را تا الان آشنا باشید می دانید که هیچ وقت از پیدا کردن عالی ترین زمین جهت تیمم دست بر نخواهم داشت. بعضی از افراد تصور می کنند که نداشتن عالی ترین زمین جهت تمرین مساله کوچکی هست. من فکر می کنم که مساله بزرگی هست. وظیفه من به عنوان سرمربی تیم ملی این است که تلاش کنم تا رویاها و آرزوهای هواداران فوتبال تحقق پیدا کند. تیم ملی کشور عزیزمان ایران هیچ گاه به دور دوم جام جهانی افزایش نکرده هست. آیا فکر می کنید که تحقق چنین هدفی ساده است؟

غر می‌زنم تا امکانات ارتقاء یابد/ دستور داده‌اند سکوت کنم ، کی‌روش

وی در ادامه صحبت هایش خاطرنشان کرد: اگر من را بشناسید می دانید که از تلاش دست بر نخواهم داشت. این وظیفه من هست. من فقط یک نشانه دارم و یک انگیزه است که من را در کشور عزیزمان ایران نگه داشته هست، این است که عالی ترین آماده سازی را جهت تیم ملی فراهم کنم تا بتوانیم به مرحله دوم جام جهانی افزایش کنیم. مربیان هم جهت همین زحمت می کشند. حتی مسوولان ارشد دولت هم از افزایش به دور دوم جام جهانی صحبت می کند. شما فکر می کنید که وظیفه بنده چیست؟ کار را رها کنم؟ خیر. من تلاش خواهم کرد تا عالی ترین ها را جهت تیمم فراهم کنم. فکر نکنید من دلواپس پرسشها جزئی که این هفته اتفاق افتاد هستم! بزرگ ترین جنگ بنده افزایش تیم ملی به مرحله دوم جام جهانی روسیه هست. در هفته آینده پرسشها مهم تری داریم که بازی برابر پاناما و ونزوئلا است.

کی روش هم چنین افزود: بااهمیت ترین مطلب این است که همه بازیکنان فوق العاده ظاهر شدند. در حال حاضر تلاش می کنم تا تمام مسائلی که مربوط به جام جهانی می شود از جمله کادرفنی تیم ملی، بازیکنان و همه این پرسشها را در جای خود قرار دهند. عالی ترین سرمایه گذاری که در حال حاضر می توانیم جهت آینده فوتبال کشور عزیزمان ایران انجام دهیم، را انجام خواهیم داد. مرحله اول اردو امروز به آخر می رسد و هفته آینده دور دوم آن شروع می شود. آرزویم این بود که می توانستم تمام بازیکنانم را با خودم ببرم ولی این مساله مقدور نیست.

سرمربی تیم ملی کشور عزیزمان ایران می‌گوید هنوز بازی دوستانه کشور عزیزمان ایران برابر ونزوئلا قطعی نشده است. 

سرمربی تیم ملی راجع به گزینش بازیکنان نهایی اش جهت اردوی اتریش، گفت : در یکی، دو روز آینده تلاش می کنیم ترکیبی از بازیکنان داخلی و لژیونرهای مان را گزینش کنیم. در ماه دسامبر هم همین فرایند را ادامه خواهیم داد. در دی، بهمن، اسفندماه همین مراحل را ادامه خواهیم داد تا گزینش نهایی در جام جهانی ۲۰۱۸ را انجام دهیم. در آخر دسامبر می خواهم گروه بزرگ ۳۸ نفره ام را جهت جام جهانی گزینش کنم. ۱۰ بازیکن هم به عنوان آماده باش جهت تیم ملی گزینش می کنم. در نهایت در ژانویه ۲۰۱۸ تمرکزمان روی آن بازیکنان هست. من تمرکز و توجه ام را به پرسشها مهم از دست نخواهم داد. باز هم می گویم که هر روز تلاش می کنم تا عالی ترین ها را جهت تیم ملی فراهم کنم. اگر فکر می کنید که این کار اشتباه است مربیان را عوض کنید. شخص بنده عوض نخواهم شد. به خاطر این که باید پاسخگوی تمام هواداران فوتبال کشور عزیزمان ایران باشم.

او در آخر راجع به بازیکنانی که به اردوی تیم ملی دعوت نشده اند، گفت : در ماه دسامبر که اردوی آینده ما می شود، ما کارگروهی را راه اندازی خواهیم کرد. در کنار اردوی بازیکنان تیم ملی این کارگروه را با مربیان برگزار خواهیم کرد. مربیان لیگ برتری، مربیان دسته لیگ یک و لیگ دوی در این کارگروه حضور خواهند داشت. علت این کار گروه این است که مربیان نه تنها باید اطلاع داشته باشند که ما چه برنامه های داریم، بلکه مرکز تیم های ملی را به آن ها معرفی خواهیم کرد که چه کاری در آن جا انجام دهند. ما این امکانات را به آن ها نشان می دهیم تا مربیان هم از این امکانات استفاده کنند.

واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | فوتبال | امکانات | بازیکنان | جام جهانی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه